Producción científica
Buscar por:
Lista de artículos
Publicación |
J.M. Ortiz Marcos, M.Á. Solano Sánchez, A. Lendínez-Turón
and
M. Tomé Fernández,
"Cybervictim vs. Cyberaggressor. Profile determination and comparison through artificial neural networks", "Vulnerable Children and Youth Studies"
, -, 2024
|
J. Serrano García, M.C. Olmos Gómez, E.M. Olmedo Moreno
and
J. Exposito Lopez,
"Job Satisfaction in Primary and Secondary School Teachers in Areas under the Andalusian Regional Strategy for Social Cohesion and Inclusion in Disadvantaged Areas (ARSSCIDA)", "The International Journal of Diversity in Education"
, vol.2, 59-80, 2024
|
J.M. Ortiz Marcos "Proposal for a Flipped Classroom Program with Massive Open Online Courses to Improve Access to Information and Information Literacy in Primary School Teachers"
, vol.14, -, 2024
|
M. Pérez Mármol, R. Chacón Cuberos, M. Castro Sánchez
and
M.A. Gamarra-Vengoechea,
"Relación entre rendimiento académico, factores psicosociales y hábitos saludables en alumnos de Educación Secundaria ", "Aula Abierta"
, vol.52, 281-288, 2023
|
C. Fernández -Leyva, M. Tomé Fernández
and
J.M. Ortiz Marcos,
"Social skills for the educational integration of pre-adolescent and adolescent immigrants", "Intercultural Education"
, vol.34, 1-21, 2023
|
J. Exposito Lopez, R. Chacón Cuberos, F. Zahara-Rakdani
and
J. Serrano García,
"Actitudes y components de la tutoría y acción tutorial y su influencia en la mejora del desempeño académico ", "Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y Evaluación Educativa"
, vol.29, 1-14, 2023
|
J. Exposito Lopez, N. Parejo Jiménez, E.M. Olmedo Moreno
and
R. Chacón Cuberos,
"Type of school and origin as conditioners of motivational development in post-compulsory secondary education ", "Cogent Education"
, vol.10, 1-13, 2023
|
M. Pérez Mármol, R. Chacón Cuberos
and
M. Castro Sánchez,
"Autoconcepto físico en Educación Secundaria: relación con factores académicos ", "Revista Complutense de Educación"
, vol.34, 667-678, 2023
|
|
Última actualización del SICA: 30/04/2025